Workshop Totul despre SEO

Workshop Totul despre SEO (search engine optimization)

Publicat de: Andreea Moisa

4 Apr 2014

Joi, 3 Aprilie 2014 a avut loc primul workshop din seria de workshopuri de marketing online organizate de Facultatea de Stiinte Economice Titu Maiorescu si Beans United, la initiativa Centrului de Excelenta pentru Cresterea Calitatii in Invatamantul Superior Economic de a aduce mai aproape mediul profesional de cel academic.

In cadrul primului workshop intitulat "Totul despre SEO" au participat peste 50 de studenti si elevi de liceu.

elevi si studenti care au participat la workshopul de SEO

Speakerul evenimentului a fost Andreea Moisa, Managing Director la Beans United.

image6

Prezentarea poate fi accesibila online.

Sumar

  • Ce inseamna SEO ?
  • Cum functioneaza un motor de cautare?
  • Ce rol are SEO ?
  • ROI -> Return on Investment
  • Cum masuram rezultatele : Google Analytics
  • Cum gandim strategia ?
  • Ce fel de cuvinte cheie alegem ?
  • Factorii care pot influenta pozitia unui site in Google
  • Cele mai importante principii in SEO : Factori Blocanti, Optimizari on Page, Continut textual, Linkbuilding, Entitatea de Brand
  • Auditarea siteului pentru a identifica factorii blocanti : indexarea siteului, cum vede un user siteul vs. un motor de cautare, elemente pe care motorul de cautare nu le poate indexa (flash, javascript, text in imagini, iframe) continut duplicat (aceeasi pagina accesibila sub URLuri diferite, acelasi produs adaugat in 2 categorii diferite, site accesibil sub nume de domenii diferite, paginile de filtre care afiseaza continut foarte similar, pagini ale aceleiasi categorii care afiseaza continut foarte similar ), viteza de incarcare a siteului, Google WebMaster Tools
  • Optimizari On Page : title tag, meta description & rich snippets, structura URL, linking intern, H1...H2...H3..., ALT tag
  • Continut Textual
  • Optimizare off site : Criterii de evaluare a unui link, programe folosite pentru analiza linkurile externe, PR Online (comunicate de presa, advertoriale, articole sponsorizate), linkbaiting (continut interesant, imagini, infografice), badge-uri si certificari, inscrierea in siteuri de profil, concursuri, semnale Sociale (Google+, Facebook, Twitter…)
  • Criterii de evaluare a unui Link : Page Rank-ul domeniului si paginii de destinatie, autoritatea domeniului si paginii de destinatie, localizarea domeniului, vechimea siteului, contextul semantic, numarul de linkuri externe, amplasarea linkului in pagina, textul ancora, no-follow/do-follow
  • Entitatea de Brand
  • Siteuri percepute de Google ca fiind un brand
  • White Hat vs. Black Hat SEO
  • Evolutia SEO

Descarcă studiul

Categorii:
Optimizare SEO